Egy barátom blogján szerepel ez a bejegzés és anyira húzós a szituáció, hogy gondoltam magamba ide is kiteszem mert hihetetlen, hogy ilyen van.

A következő rész a http://v150r.buzz.hu weboldalról származik.

“most értem haza egy amúgy kurva jól sikerült kerti mulatságról, egy percet sem aludtam, és szerettem volna küldeni a “főnökömnek” egy mailt, hogy sry, hogy leléptünk egy szó nélkül, de nem akartunk azért felébreszteni, salala, tudjátok.
erre az smtp nem jó. hát nézzük meg az oldalt. chello.hu nem létezik, át van irányítva a jupiszilájv.hu-ra. oké, sejtem, mi a gond. nagy nehezen megtalálom [közben meg kétszázszor a fülembeüvölt a főoldalon lévő csodás videócska, – ami a legsúlyosabb ergonómiai hibák egyike, de hát ők a jupíszí], átírom a tb-t, minden stimmel, küldés. ablak, az smtp.upcmail.hu nem található, vagy nem elérhető, nem tudom most, hogy mi a pontos szöveg. ergo: hátakurvaanyád. vissza. ja, hogy, ez március 31-től érvényes! akkor mi a retkes lófaszért ment el a többi levél eddig? visszaír, nem megy. tehát nem tudok mailt küldeni külső programból, mert semelyik kiszolgáló sem működik.
de mi az, hogy majd’ fél év alatt KÉPTELENEK voltak kiküldeni egy levelet, hogy basszájba, változás van, használd ezt? meg úgy enbloc valami infót? oké, hogy én a póverjúzer kategóriába sorolom magam, de nem biztos, hogy marinéni, aki maillel, im progikkal és/vagy webkamerával tartja a kapcsolatot a fiacskájával, meg fogja nyitni a google-t, és ki fogja keresgélni, hogy mi a tököm van. ez nektek európai színvonal? meg jóárasítás? az a kibebaszott nagy szerencsétek, hogy nincs más lehetőségem, itt csak ti vagytok. amint lejár a hűségszerződésem, és lesz másik alternatíva, átszerződök. kicsit kivan már a tököm ezzel a “nem korlátozunk, csak forgalmatszabályozunk”, meg azzal a pofátan stratégiával, hogy gyere hozzánk, ócsó, aztán hiába vagy x éve szerződött hűséges előfizetőnk, nem kapsz te lófaszt se, csak egy pöcsnyi kedvezményt az egyéves szerződéshez képest.

most jól kikáromkodtam magam.

update: tegnap este küldtem egy mailt nekik, amiben szolidan felvázoltam a problémát. annyival kiegészítve, hogy az általuk kiküldött felhasználónévvel és jelszóval SEM tudtam belépni az adminisztrációs felületre.
amit persze a thunderbird sem fogad el jelszónak. erre kaptam egy ilyen választ:

“Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönettel vettük email-en küldött megkeresését, melyet a CX-2XXX3X6/X-2008-as iktatószámon regisztráltunk.
A válaszadásig szíves türelmét és megértését kérjük.
Tisztelettel: A UPC Magyarország Kft. ügyfélszolgálata “

remek, várjuk az eredményt. a levél elküldéséhez a belső felületet használtam, amiben az ügyfélszámtól kezdve, a pontos névig és címig mindent meg kell adni, amivel nincs is baj [ez már nem secure protocol!], tekintettel a könnyű beazonosíthatóságra, az esetleges névütközésekre, illetve egyebekre.
most, amikor hazaértem, ez fogadott [néhol kommentálom]:

“Iktatószám: CX-2XXX3X6/X-2008
Ügyfélszám: 0X1XXXX9X5

Ügyintéző: Sulla György
2008. 07. 28.

Tisztelt VÉGH ZOLTÁN!

Köszönettel vettük a UPC Magyarország Kft.-hez érkezett megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.

Sajnos a túl sok [mi számít túl soknak? három? tíz? száz?] érvénytelen belépés következtében a rendszer letiltja önt [kösz, hogy ezt most tudom meg, igazán remekek vagytok]. Ennek feloldása érdekében kérjük [hol van a vessző?] lépjen kapcsolatba munkatársainkkal az alább látható telefonszámon. [na persze.]

Továbbá kérjük, hogy levelében minden esetben küldje el nevét, ügyfélszámát, chello-s e-mail címét és a modem hátulján található modem szériaszámot (utóbbit a modem hátulján lévő vonalkódos matrica alján találja meg), ezek hiányában ugyanis nem tudjuk Önt azonosítani, ami a segítségnyújtást megnehezíti vagy lehetetlenné teszi [na, álljunk meg egy szóra. mi a göcsörtös lófaszért nem tudtok beazonosítani a nevem, a címem, és az ügyfélszámom megadásával? hm? MIÉRT?!].

Amennyiben bármilyen kérdése van [na kérdés, az van.], várjuk e-mailen történő megkeresését [ez most úgy hangzik, mintha nem írtam volna le előzőleg tételesen, minden létező variációban a problémát] az ugyfelszolgalat@upc.hu címen, vagy kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, a TeleUPC-hez a 1221-es, helyi tarifával hívható telefonszámon, ahol munkatársaink a nap 24 órájában készséggel állnak a rendelkezésére.

Tisztelettel:

UPC Internet HelpDesk ” Köszönjük szíves segítségét!

na, most van az, hogy a kurva anyátokkal szórakozzatok, ti sűrű, sötét parasztok! az egy dolog, hogy nem közli a rendszer, hogy x próbálkozás után le fog tiltani az amúgy kb. 6-odszorra bejövő https felület, mert a firefox adatlopásra alkalmasnak ítéli, az is egy dolog, hogy az elküldött üzenetet nem tudják forwardolni, DE MI AZ, HOGY NEM TUDNAK AZONOSÍTANI A CÍMEMMEL ÉS AZ ÜGYFÉLSZÁMOMMAL? azért, mert ők nem tájékoztatnak, és nem tudnak azonosítani [semmiről sem], azért ÉN telefonálgassak, PÉNZÉRT?! nem az, hogy a megadott adatokból kikeresi a telefonszámomat és felhív? neeeem. hogy is merek ilyesmire gondolni, hiszen, még mindig magyarországon vagyunk.
na nem, ilyet nem játszunk. gyorsan átforwardoltam mindent a freemailes címemre, azt még letölti a thunderbird, a chello-s címet meg leszarom. amúgy sem használom.
na ilyenkor lenne kedvem bemenni, és szó szerint rájukborítani az asztalt. bármelyik ügyintézőre, noha nem ő[k] tehet[nek] a szituról.
és mi van azzal a kérdéskörrel, hogy miért nem tájékoztattak semmiről? hm? csak az ügyfélnek vannak kötelességei errefelé, a szolgáltatónak nem? azt, hogy mikor járok wc-re egy nap, azt nem akarjátok tudni? de van egy olyan sanda gyanúm, hogy hasonló hangnemben elküldöm őket a jó büdös faszba az ügyfélszolgálatos címen. bármennyire sem stílusom az ilyesmi, főleg nem hivatalos ügyben.
komolyan mondom, mindjárt kék halált kap az agyam. ezt nem hiszem el. ez még az omfg blogra is sok lenne.
ja, és még egy aprócska észrevétel. ezek szerint, ha én tudom valakinek a upc-s felhasználónevét, és beírok neki X rossz jelszót, akkor telefonálgatásra és idegeskedésre ítélem? igazán remekek vagytok srácok. tényleg, le a kalappal. ekkora igénytelenséget még nem hallottam [a visszaélésekről meg ne is beszéljünk].”

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..