A Office of Government Commerce új logójának megtervezése 40 ezer angol fontba került, ez átszámítva megközelítőleg 12,7 millió forintot jelent magyar pénzben.

Mindenki nagyon örült az új logónak, hiszen sokba került, kellően karakteres és minimalisztikus volt, a marketingesek is örültek neki. „Progresszív”, „Nagggyon fasza!”, „ez ÜBER” mondogatták a juniorok és persze néhány senior is. A vezetőségi ülésen, a prezentáción is taroltak, taps volt és erős kézfogások — „szép munka, fiúk, ez az új logó igazán fasza lett, gyerekek”.

Prémiumok néztek ki.
Mindenki nagyon izgatott volt, hogy mi lesz majd amikor bemutatják a dolgozóknak az új logót, felmarva kulcstartókra, tollakra, levélpapírra, mappára és persze borítékokra. Meg lesz majd lézermart háromdé kocka meg tűzőgép! Meg bögre, bazmeg!

Aztán másnap a dolgozók elkezdtek kuncogni, amikor elforgatták a brandes tollat vertikális helyzetbe és meglátták az új logó „másik arcát”:
Az ebayen biztos lesz keletje.

( forrás: telegraph.co.uk )

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..